Bezoek aan onze praktijk

 

Op het tijdstip van uw afspraak kunt u zich met de barcode op uw afspraakkaartje digitaal aanmelden via de scanner op de balie. Heeft u het afspraakkartje niet bij u? Dan kunt u zich natuurlijk ook melden bij de receptie. De ​receptioniste geeft via het computersysteem aan dat u heeft plaatsgenomen in de wachtkamer. Zodra u aan de beurt bent, wordt u opgehaald door een assistente die u naar één van de vijf behandelkamers begeleidt.

Er werken meerdere behandelaars in verschillende kamers. Niemand gaat dus ‘voor zijn/haar beurt’ naar binnen. Dit wordt door de assistentes en de receptioniste – met hulp van ons computersysteem – nauwkeurig in de gaten gehouden.

Controle of behandeling

Nadat de behandelaar u begroet heeft, neemt u plaats in de behandelstoel. De tandarts legt uit wat er gaat gebeuren en start de behandeling. Indien u na deze behandeling terug moet komen voor een vervolgafspraak, krijgt u van de assistente een briefje waarop staat wat de vervolgafspraak inhoudt. 

Dit briefje geeft u af bij de receptie en de receptioniste zal in overleg met u een nieuwe afspraak inplannen. U krijgt een afsprakenkaartje mee. Als u een mobiele telefoon heeft en dit nummer bij ons bekend is, dan ontvangt u één dag voor de afspraak een sms met een herinnering voor de afspraak. 

Acute pijn gaat soms voor 

Wel kan het gebeuren dat iemand met een acute pijnklacht onmiddellijk behandeld moet worden, waardoor u wellicht even moet wachten. Wij begrijpen dat het vervelend is om te wachten, maar rekenen op uw begrip in dit soort situaties. Tenslotte zou u zelf ook graag direct geholpen worden als het u overkomt!

Hygiëne

Hygiëne is binnen een tandartsenpraktijk erg belangrijk. Wij streven er constant naar de hygiëne op een hoog niveau te waarborgen en zijn continu bezig om zaken op dit gebied te veranderen en eventueel te verbeteren.